So Leute, es war spannend. Seit ca. 30 min ist der Kalender im Shop bestellbar. Ich hab eine gefühlte Ewigkeit von 16 min gebraucht bis ''Bestellung erhalten'' zu lesen war. Viel Erfolg für alle, die ebenfalls interessiert sind. Gruß LoL
Hallo,
ich habe den Kalender auch bestellt und bezahlt. Habe aber nie eine Rückmeldung oder den Kalender erhalten.
Bestelle hier zum ersten Mal, gibt es denn so was wie ein Konto, auf dem ich die Bestellung nachvollziehen kann ?
Kannst du mir da weiterhelfen ?
bin neu hier im Forum und meine Posts finde ich nicht mehr , sorry, falls ich öfter mit dem gleichen Anliegen auftauchen sollte
Bienderl schrieb: Hallo,
ich habe den Kalender auch bestellt und bezahlt. Habe aber nie eine Rückmeldung oder den Kalender erhalten.
Bestelle hier zum ersten Mal, gibt es denn so was wie ein Konto, auf dem ich die Bestellung nachvollziehen kann ?
Kannst du mir da weiterhelfen ?
bin neu hier im Forum und meine Posts finde ich nicht mehr , sorry, falls ich öfter mit dem gleichen Anliegen auftauchen sollte
viele Grüße
Bienderl
Wie telefonisch mitgeteilt hat das scoteire Forum keinen Shop und verkauft keine Produkte. Wenn auf einen externen Link geklickt wurde dann wende dich bitte an den dortigen Betreiber des Shops oder die Forum Mitglieder helfen dir hier.
Da noch niemand den Kalender hat würde ich mit "Beschwerden" noch etwas warten...
Auf der Seite steht ja auch immer noch:
PRE-ORDER NOW FOR SHIPPING IN EARLY DECEMBER
Und wer den Shop im Allgemeinen und die Transportzeiten in der Vorweihnachtszeit im Speziellen kennt, der wundert sich nicht über den Verbleib des Kalenders sondern wartet einfach noch 1- 2 Wochen...
DELAYS IN DELIVERY OF MERCHANDISE
This is the generic e-mail response that I’m sending to queries regarding delivery of Runrig merchandise because it is physically impossible for me to answer each enquiry separately and also process orders still coming in.
CALENDARS
Although pre-orders were taken from October, the calendars actually arrived with me on December 3rd, and all were posted out within a few days, despite the fact that I was working on my own. All further orders have been dispatched within 3 days of the order.
MUGS
Our supplier has had some difficulty sourcing these. There is apparently a worldwide shortage due to the pandemic. However we have now fulfilled all orders, with the most recent ones being dispatched directly from Country Images (our supplier) in order to save time. We will not be able to offer these again until mid-January at the earliest.
SCARVES
We are running low in stock, but have about 25 available in the shop.
CLOTHING
We are out of stock of some sizes and will not have those again until late January.
ORDER PROCESSING
I am working 12 hour days to try to get items posted out within a couple of days of the orders being placed. It is a 25-mile round trip to the Post Office, where we have a Drop and Go account. Runrig items are being given priority and are usually on their way within 24 hours of them arriving at the Post Office.
In the last 2 months I have processed thousands of orders. They are not individually tracked, but we have online proof of postage for each order.
POSTAGE DELAYS
There are unprecedented delays and backlogs in sorting offices all over the world. Royal Mail will now not deal with any claims until parcels are several weeks overdue.
PAYPAL DISPUTES
Please don’t raise a dispute with PayPal. Your order HAS been posted, the delay is within the postal system either in the UK or in your own country, not with Runrig. I’m sorry that I can’t give delivery dates, Royal Mail are giving no guarantees at the moment.
Thank you for understanding.
K xx
There must be a place
Under the sun
Where hearts of olden glory
Grow young